Bij basis bezorgen zit er 1 bezorger op de wagen. Afleveren is tot na de eerste deur. Meubelen worden niet uitgepakt en niet gemonteerd. De vervoerder kan uw hulp nodig hebben bij het naar binnen brengen. Omdat wij door het hele land leveren is het veel te kostbaar om met 2 chauffeurs op de wagen te zitten. Stel dat u als enige gebruik wilt maken van een 2 mans bezorging dan moet toch de bijrijder voor de hele dag betaalt worden. Vervoerders nemen onderweg ook opdrachten aan en laden goederen bij. Vandaar dat ze geen afval meenemen. Ook is de verwerking daarvan zo kostbaar dat haast niemand dat wil betalen.
Vervoer kost nu éénmaal geld. Op het moment dat wij dit in de artikel prijs moeten gaan verrekenen, dan zou er per artikel zo'n € 45,= bij opgeteld moeten worden. Op het moment dat u dan twee artikelen bestelt dan betaalt u dus per saldo € 90,= en bij vier artikelen € 180,=. U begrijpt het al, zo werken wij niet. € 39,95 is slechts een kleine bijdrage in de kosten en dit is inclusief 21% btw. Voor contant betalen aan de wagen geld een toeslag van € 10,05. Wij ontvangen dus € 33,= voor het afleveren en daar moeten wij de vervoerders van betalen. Indien u van mening bent dat u, voor om en na bij die prijs kunt afleveren, dan komen wij graag met u in contact. U kunt dan enkele honderden stuks meubels per maand afleveren in Nederland, België en een stukje Duitsland.
Zodra uw betaling is binnen gekomen geven wij uw order de orderstatus afleveren. Er gaat dan automatisch een e-mail naar een vervoerder en daar krijgt u een kopie van. In deze mail staat een link die automatisch uw mail programma start en in die mail kunt u een aantal data opgeven waarop u de bestelling kunt ontvangen. Vergeet niet uw woonplaats in het onderwerp in te vullen. De vervoerder gaat dan plannen en houd rekening met uw voorkeur data. Geef voldoende dagen op om het proces van leveren te versnellen. Indien u uw bestelling pas veel later geleverd wilt hebben, dan geeft u dit aan tijdens het bestellen bij het vakje opmerkingen. Uw order krijgt de status wacht op bericht. Twee weken voor het leveren kunt u ons mailen dat het vervoer in de planning kan.